2011年1月11日 星期二

紅葉瀛風 第1集 - 青森紅葉初體驗

點解TVB唔順便post景點 d links出來,唔駛自己找得咁辛苦。

http://programme.tvb.com/foodandtravel/travellingwithkoyo/episode/1/#page-1

1) 油燈旅館 青荷温泉 http://www.yo.rim.or.jp/~aoni/

可經Jalan預約。


2) 手打soba 足湯 http://www.oirase-keiryuu.jp/hotspring/hotspring4.html

所謂的"附近",其實一d都唔近青荷温泉,這足湯其實位於奥入瀬渓流,奥入瀬渓流ホテル附近。

3) 奥入瀬渓流 http://www.net.pref.aomori.jp/~towada/koutsuu/oirase/keiryuu.htm

東北必到賞楓名所。 但係踩單車遊奥入瀬? 我覺得推車會多過踩。

4) 溪流旁早餐 @ 奥入瀬渓流ホテル http://www.oirase-keiryuu.jp/index.html


5) 日本一のブナ巨木 http://www.towadako.or.jp/archive/?c=map&id=19

無車都幾難去,而且只係為左睇碌木....

6) 八重九重の湯 http://www.oirase-keiryuu.jp/hotspring/hotspring3.html

要由奥入瀬渓流ホテル乘幾分鐘無料shuttle bus前往。記得當年係混浴的,而家變成分時段,男女各一個鐘。

景點2) 至 6)都係圍繞奥入瀬渓流ホテル,我諗酒店方面應該提供了不少協助,不過都係得一個shot見到酒店名。

另外酒店附近有條吊橋,我覺得幾靚的:


沒有留言:

張貼留言

請留言: