2014年5月27日 星期二

DeAgostini 1:8 McLaren MP4-23

DeAgostini/Kyosho 出品,香港發售的為英文版,共分85期,每星期賣一期。 所以前後差不多兩年時間才儲齊,實在太漫長太消耗意志。



給仲未開始砌的爸打們一些貼士:
1. ABS膠水唔好買黃蓋圓樽果款,我覺得太杰,好難用,尤其係d比較細/幼的接合位,要搽到唔出界真係有d難度。 唔知雙星方型樽果款會唔會好用d。
2. 後來我買多樽GSR的強力溶着剤,呢款係流し込式,我用來對付d比較細/幼,而且唔顯眼的接合位。
3. AA膠白化,好煩,尤其銀色漆小小白都已經好覺眼,想抹走d白化就連d銀漆都抹到兩截色。
4. 有一d螺絲位係非常的緊(例如頭鏟側邊d螺絲),出盡力都擰唔入。 唔好夾硬嚟,可以落少量潤滑油入螺絲窿,再擰就好暢順。
5. 送果支螺絲批只係玩具一支(雖然第8期有個adaptor套住會好揸dd),都係乖乖地買套正經d的批吧。
6. 第一期教話用張沙紙來磨走接合位d油漆其實有d老點,之後會教用筆刀刮走d油漆先至快靚正。 (提一提銀色漆係好容易揩花,要小心d。)
7. instruction有d螺絲名係錯的,要自己執生。 (第55期有errata,不過我見到時都已經砌咗,所以冇理佢,唔知改咗仲有冇錯)
8. 第57期d安全帶只係用雙面膠紙係黐唔實的,要落d萬能膠。
9. 前輪懸臂d炭纖水貼如果等到第78期先貼會有d難度,建議未裝前輪落車頭前先貼好,不過貼好之後就要小心d唔好整爛。
10. 值得讚係分咗咁多期都冇話欠件/錯件,QC算做得唔錯(因為產量少吧)。 不過花件都難免有幾件,當睇唔到算。

之前代理預告會引入其他產品,不過經過今次之後我應該唔會再落疊,一來貴,二來85期實在太漫長,三來砌完冇位放。
對我來講,冇得逐期買要一次過付款反而唔算大問題,我估應該係代理見到好多人斷供、零售散客越來越少先會有咁嘅安排。
不過既然要人一次過付款,最好就每星期寄幾期,等d人早d全套收齊,話唔定會吸引到一d有米而又冇咁好耐性的人玩。

除了跟指示組裝之外,我亦稍作了小量改動。

用大頭針取代原本那條天線:

碳纖水貼及底盤黑色部份噴上透明啡,增加層次感:

駕駛倉加了些貼紙及碳纖水貼:

引擎的改動最多,加上一些細節。 原裝的引擎很多細節都被省略,而且被不能拆除的engine cover覆蓋,浪費了這副合金制的引擎:

車頂camera貼銀色貼紙當鏡頭:

忘了影車底,有打磨平及油啞黑色,因為原本的膠料很容易黐塵:

頭懸臂加兩條銀邊,見好多人都會咁做:

引擎的Mercedes Benz牌是自製的,六角螺絲是用壽屋的現成品,原裝引擎完全忽略了這部份。 Injector cover box亦要作適度修改。 Engine cover改成用磁石固定,可以拆除重現出引擎:

車尾燈原本是全塊透明,我將適當部位油黑:

死氣喉噴燒鐵色陰影,及開洞。 Radiator滲黑線增加立體感:



左右唔對稱的死氣喉,係全套模型的最大敗筆:



參考真車,車身加上適量螺絲釘:

軚盤加小量細節:

Rear cover本身不能完全密合,要加倒勾扣緊:



Cockpit side protector內加了磁石吸實車身:

亂入的同比例MSC頭盔:

亂入的賽車女郎:


自制的展示箱:

底盤用木夾板,黐木紋膠貼及碳纖膠貼。 內藏磁石固定架車:


1 則留言:

  1. 請問 有貼紙的是哪一期 現在還買的到嗎?謝謝

    回覆刪除

請留言: